Kohale toimetamise ja kättesaamise viisid

Alkostosre.ee e-poest tellides võid kaubale tulla ise järgi kauplusesse, Drive-in-i, tellida kaubad SmartPost pakiautomaati või kasutada kohale toimetamiseks kullerteenust.

Tulen kaubale ise järele kauplusesse.

Kaupade väljastamised toimuvad alljärgnevates kauplustes:

Tallinn, Lootsi 8 kaupluses – Väljastus toimub 10:00 – 20:00

Tallinn, Mere pst.6 – Väljastus toimub 10:00 – 20:00

Ostetud kauba saab kätte hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, kui aga oleme tellimuse komplekteerinud varem edastame sellekohase teate kohe ka e-posti teel või helistame teile kui olete telefoni numbri märkinud. Mingeid pakkimise lisatasusid tellimusele ei lisandu.

Tellitud tooted saab kätte kaupluste lahtiolekuaegadel tellimuse numbri esitamisel ning kaup antakse üle ainult 18+ täisealisele isikule, vanuse tuvastamiseks esitatud dokumendi alusel.

Tulen kaubale ise järele Mere pst.6 kaupluse Drive-in.

Drive-in väljastamised toimuvad alljärgnevatel aegadel:

Tallinn, Mere pst.6 – Väljastus toimub 10:00 – 20:00

Ostetud kauba saab kätte hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, kui aga oleme tellimuse komplekteerinud varem edastame sellekohase teate kohe ka e-posti teel või helistame teile, kui olete telefoni numbri märkinud. Mingeid pakkimise lisatasusid tellimusele ei lisandu.

Peale tellimuse komplekteerimise kinnituse saamist sõitke autoga Tallinn, Mere pst.6 hoovipool oleva Drive – in tsooni. Vajutage automaadil nuppu, edastage tellimuse number ja klienditeenindaja toob teie tellimuse autosse.

Soovi korral saate ka toodete eest tasuda kohapeal autost väljumata maksekaardiga.

Tellitud tooted saab kätte kaupluste lahtiolekuaegadel tellimuse numbri esitamisel ning kaup antakse üle ainult 18-aastasele täisealisele isikule, vanuse tuvastamiseks esitatud dokumendi alusel.

Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 7 kalendripäeva jooksul, loetakse klient lepingust taganenuks. Välja võtmata tellimuste ostusumma tagastame viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Tellin kaubad SmartPost pakiautomaati

SmartPost pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu.

Pakiautomaati kohale jõuab esmaspäevast neljapäevani ostetud kaup ostu sooritamisele järgneval päeval, reedest pühapäevani ostetud kaup hiljemalt järgneval teisipäeval. Saaremaa ja Hiiumaa pakiautomaatidesse saabub pakk 3 tööpäeva jooksul. SmartPost teenust osutame ainult Eesti Vabariigi piirides.

Kauba kohale jõudmisest pakiautomaati teavitab Klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekood. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.

Alkohoolseid jooke tellimuste puhul toimub kauba kättesaamine pakiautomaadist ajavahemikus kell 10.00-22.00 (või pakiautomaadi asukoha sulgemisajani, kui asukoht suletakse enne 22.00). Lisaks uksekoodile on vajalik alkoholitoodete vastuvõtmisel sisestada ka ID-kaart ning PIN-kood vanuse tuvastamiseks.

Juhul, kui klient ei võta kaupa 7 päeva jooksul pakiautomaadist välja, loetakse klient lepingust taganenuks. Välja võtmata tellimuste ostusumma miinusega postikulud tagastame viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kasutan Jet Express kullerteenust

Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub tellimusele kohaletoimetamise tasu. Tasu genereeritakse ostukorvis vastavalt piirkonnale ja kaalule. Kullervedu toimub ainult Eest Vabariigi piirides.

Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile.

Tarneaeg Eesti suurimatesse linnadesse on 1-2 tööpäev, maapiirkonnad 1-2 tööpäeva ning saartele 1-3 tööpäeva ajavahemikus 10:00 – 17:00.

Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Kliendiga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

Alkohoolseid jooke sisaldavad tellimuse antakse üle ainult 18 + täisealistele isikutele vanuse tuvastamiseks esitatud dokumendi alusel.

Kui kliendi poolt sisestatud kontaktandmete ebaõigsuse või kliendi alla 18 aastaseks osutumise tõttu tellimuse üleandmine ebaõnnestub, tagastatakse kliendile tema poolt makstud summa miinus tekkinud transpordikulu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.