Alkostore.ee e-poe kasutustingimused ning müügitingimused

Alkostore.ee e-poe kasutustingimused

  1. Kasutustingimused

1.1.Need tingimused sisaldavad alkostore.ee e-poe teenuse (“Teenus”) ja Alkostore.ee mobiilirakenduse (“Teenus”) kasutamise tingimusi. Teenuse kasutamine nõuab nende kasutustingimustega nõustumist.

1.2.Teenuse kasutaja (edaspidi “klient”) nõustub tingimustega ja nõustub teenust kasutades neid tingimusi järgima. Teenus sisaldab ka neid tingimusi täpsustavaid teatisi ja kasutusjuhendeid. Alkostore.ee jätab endale õiguse muuta Teenuse sisu ja käesolevaid tingimusi. Teenuse kasutamisel nõustub klient muudatustega. Sel ajal kehtinud tingimused on alkostore.ee veebisaidil.

1.3.Teenus ja selle sisu kuuluvad alkostore.ee-le. Teenust võib vaadata, sirvida ja printida Kliendi enda isiklikuks kasutamiseks. Teenuses sisalduvat teksti või pilte ei tohi siiski kasutada ärilistel eesmärkidel ega muul viisil, mis rikub alkostore.ee intellektuaalomandi õigusi. Teenuses avaldatud bülletääne võib kasutada ajakirjanduslikel eesmärkidel, kui selle kasutamisel mainitakse teabe allikat. Klient vastutab trahvide eest, mis tulenevad autoriõigusega kaitstud materjali loata kasutamisest alkostore.ee ja tema potentsiaalsete partnerite poolt.

  1. Registreerimine

2.1.Klient on tarbija või äriklient, kes registreerib teenuse kasutamiseks. Klient on füüsiline isik, kes on saanud vähemalt 18-aastaseks. Äriklient tähendab juriidilist isikut, kellel on kehtiv äritunnus.

2.2.Klient saab teenuses tooteid tellida kas pärast teenuse kasutajaks registreerumist või ilma registreerumiseta. Ärikliendil peab olema kehtiv äritunnus, mille ta sisestab teenusesse end registreerides.

2.3.Toodete tellimiseks peab klient nõustuma eraldi tellimuse ja kohaletoimetamise tingimustega ning vastama seal nimetatud nõuetele. Nõuete nõustumisest loobumisel jätab alkostore.ee endale õiguse keelduda toodete müümisest või klientidele üleandmisest.

2.4.Teenusesse registreerumisel loob klient Teenuse kasutamiseks kasutajanime ja parooli. Kasutajanimi on Kliendi e-posti aadress. Nii registreerub klient Teenuse kasutajaks.

2.5.Äriklientide puhul on alkostore.ee-l õigus kolmanda osapoole teenusepakkuja kaudu kontrollida, kas isikul on õigus esindada kõnealust ettevõtet või üksust.

  1. Teenuse kasutamine

3.1.Toodete ostmine ja teenuste kasutamine on lubatud kliendile kelle vanus on vähemalt 18-aastat. Klient vastutab Teenusesse sisestatud ja alkostore.ee edastatud teabe õigsuse eest. Alkostore.ee ei vastuta kahjude või häirete eest, mis on kliendile või kolmandale isikule põhjustatud kliendi poolt esitatud vale teabe tõttu. Klient vastutab Teenusepakkujale edastatud teabe õigsuse ning kasutajanime ja parooli kasutamise ja säilitamise eest. Kasutajanimi ja parool on alati isiklikud.

3.2.Klient kohustub kasutama teenust ainult vastavalt teenusele ning seadustele ja headele tavadele.

3.3.Alkostore.ee on õigus registreerimisest keelduda ning vajadusel Kliendi kasutajanimi sulgeda ja Teenuse kasutamine blokeerida.

Müügitingimused

Kehtivad alates 05.04.2021

1.ÜLDSÄTTED

1.1.Käesolevad alkostore.ee e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad alkostore.ee e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.alkostore.ee. Kauba müüja on Liviko AS (edaspidi: müüja), aadress Masina 11 Tallinn 10143, registrikood 10117341, tel +372 683 7744, e-posti aadress kliendiinfo@alkostore.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel alkostore.ee e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.alkostore.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3.Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub alkostore.ee e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4.Tingimustele lisaks kohaldatakse alkostore.ee e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2.TELLIMUSE ESITAMINE

2.1.Tellimusi saab alkostore.ee e-poes esitada kas kliendina sisse logides või sisse logimata.

2.2.Klient valib alkostore.ee e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

2.4.Alkoholi müüakse ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholi sisaldava kauba üleandmisel ning müüja võib keelduda sellise kauba üleandmisest, kui klient ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada.

2.5.Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

2.6.Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.7.Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.

2.8.Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

2.9.Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

2.10.Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

3.KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED, KLIENDIKAARDI EELISED

3.1.Kõik alkostore.ee e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2.Sisse loginud kliendile kehtivad alkostore.ee e-poes Kliendikaardi soodustused. Kliendikaardi soodustus ei laiene kampaaniatoodetele tubakatoodetele ja kohaletoimetamise tasule. Kliendikaardi tingimustega saab tutvuda www.alkostore.ee/ Kliendikaart ja soodustus e-poes.

3.3.Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool alkostore.ee e-poe turvalises keskkonnas – kõik makseandmed, sealhulgas makselinkide andmed vahendab SEB Pank ja kõik Soome internetipankade makselinkide andmeid vahendab pangani ESTO AS Registrikood 14180709 Aadress Laeva tn 2, 10111, Tallinn, Eesti E-post info@esto.ee Kontakttelefon (+372) 622 52 52 . Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.4.Juhul, kui klient ei vali tellitud kaubale Tallinn, Mere pst.6, Lootsi 8  ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu mis kuvatakse tellimuse esitamisel.

3.5.Kauba eest saab tasuda alkostore.ee e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

4.KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1. Alkostosre.ee e-poest tellides võid kaubale tulla ise järgi kauplusesse, Drive-in-i, tellida kaubad SmartPost pakiautomaati või kasutada kohale toimetamiseks kullerteenust.

4.2.Kauba kättesaamine kauplustes.

4.2.1.Kaupade väljastamised toimuvad alljärgnevates kauplustes:

Tallinn, Lootsi 8 kaupluses – Väljastus toimub 10:00 – 20:00

Tallinn, Mere pst.6 – Väljastus toimub 10:00 – 20:00

4.2.2.Ostetud kauba saab kätte hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, kui aga oleme tellimuse komplekteerinud varem edastame sellekohase teate kohe ka e-posti teel või helistame teile kui olete telefoni numbri märkinud. Mingeid pakkimise lisatasusid tellimusele ei lisandu.

4.2.3.Tellitud tooted saab kätte kaupluste lahtiolekuaegadel tellimuse numbri esitamisel ning kaup antakse üle ainult 18+ täisealisele isikule, vanuse tuvastamiseks esitatud dokumendi alusel

4.2.4.Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.2.5..Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 7 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.3.Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.3.1. SmartPost pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu.

4.3.2.Pakiautomaati kohale jõuab esmaspäevast neljapäevani ostetud kaup ostu sooritamisele järgneval päeval, reedest pühapäevani ostetud kaup hiljemalt järgneval teisipäeval. Saaremaa ja Hiiumaa pakiautomaatidesse saabub pakk 3 tööpäeva jooksul. SmartPost teenust osutame ainult Eesti Vabariigi piirides.

4.3.3.Kauba kohale jõudmisest pakiautomaati teavitab Klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekood. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.

4.3.4.Alkohoolseid jooke tellimuste puhul toimub kauba kättesaamine pakiautomaadist ajavahemikus kell 10.00-22.00 (või pakiautomaadi asukoha sulgemisajani, kui asukoht suletakse enne 22.00). Lisaks uksekoodile on vajalik alkoholitoodete vastuvõtmisel sisestada ka ID-kaart ning PIN-kood vanuse tuvastamiseks.

4.3.5.Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.6.Juhul, kui klient ei võta kaupa 7 päeva jooksul pakiautomaadist välja, loetakse klient lepingust taganenuks. Välja võtmata tellimuste ostusumma miinusega postikulud tagastame viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4.Kauba kättesaamine kulleriga

4.4.1.Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub tellimusele kohaletoimetamise tasu. Tasu genereeritakse ostukorvis vastavalt piirkonnale ja kaalule. Kullervedu toimub ainult Eest Vabariigi piirides.

4.4.2.Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile.

4.4.3.Tarneaeg Eesti suurimatesse linnadesse on 1-2 tööpäev, maapiirkonnad 1-2 tööpäeva ning saartele 1-3 tööpäeva ajavahemikus 10:00 – 17:00.

4.4.4.Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Kliendiga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.

4.4.5.Alkohoolseid jooke sisaldavad tellimuse antakse üle ainult 18 + täisealistele isikutele vanuse tuvastamiseks esitatud dokumendi alusel.

4.4.6.Kui kliendi poolt sisestatud kontaktandmete ebaõigsuse või kliendi alla 18 aastaseks osutumise tõttu tellimuse üleandmine ebaõnnestub, tagastatakse kliendile tema poolt makstud summa, miinusega tekkinud transpordikulu viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

4.6.Kauba kontroll

4.6.1.Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.6.2.Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. kliendiinfo@alkostore.ee Tel. +372 683 7744

4.6.3.Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

4.7.Tarnetingimused riiklike pühade ajal

4.7.1.Riiklike pühade ja aastavahetuste ajal tehtud tellimuste puhul võivad tarneajad tellimuste suure koguse tõttu olla pikemad, kuid alkostore.ee annab endast parima, et täita kõik tellimused tähtaegselt.

5.KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1.Müüja töötleb kliendi poolt alkostostre.ee e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) eelkõige tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks vastavalt müüja andmekaitsetingimustele.

5.2.Alkostre.ee e-poodi sisse loginud klientide isikuandmeid töödeldakse vastavalt müüja andmekaitsetingimustele.

6.KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1.AS Liviko-l on õigus alkostore.ee e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

6.1.1.Kui ostja on alla 18-aastane;

6.1.2.Kaup on laost otsa saanud või tarnijal on hankeprobleem;

6.1.3.Kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud;

6.1.4.kauba eest tasutud summa pole laekunud AS Liviko pangakontole.

6.2.Kui Livikol ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.3.Kauba tagastamine

6.3.1.Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

6.3.2.Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil kliendiinfo@alkostore.ee või helistada kontakttelefonile +372 683 7744, või kus ost sooritati.

Tallinn, Mere pst.6 – Tel. +372 6837745

Tallinn, Lootsi 8 – Tel. +372 660 5986

Vale või defektiga kauba saate välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab Liviko AS.

6.4.Kauba tagastamine kokkuleppel

6.4.1.Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid mida müüakse kasti või kohvriga võtame vastu ainult suletud kujul. Avatud õlle ja viinakohvrid ning veinikastid tagastamisele ei kuulu. Võtame tagastusi vastu 14 päeva jooksul alates müügi hetkest kauba ostutšeki või arve alusel.

 

8.PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

8.1.Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile kliendiinfo@alkostore.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav ostutšekk või arve.

8.2.Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

8.3.Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

8.4.Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

 

Tingimused kehtivad alates 05.04.2021